CHP Genel Başkanı Özel sözünü tuttu: Kırmızı motoru il başkanına teslim etti

Özel, yerel seçimlerde Denizli İl Başkanı Ali Osman Horzum’a verdiği motosiklet sözünü yerine getirdi

CHP Genel Başkanı Özgür Özel, partisinin Denizli İl Başkanlığını ziyaret etti. Özel, yerel seçimlerde Denizli Büyükşehir Belediyesi’nin kazanılması durumunda İl Başkanı Ali Osman Horzum’a verdiği motosiklet alma sözünü yerine getirdi.

Motosikletin anahtarını vermeden önce açıklamalarda bulunan Özel şunları söyledi:

Kampanya sürecinde Ali Osman Horzum başkanımızla bir araya geldiğimizde büyükşehri almak ve kırmızı bir motor olmak üzere iki hayali olduğunu söyledi. Ben de 'büyükşehri al, motoru almak bizden. Motor benim şahsi hediyem olsun' dedim. ‘Söz mü’ dedi, söz dedim. ‘Kırmızı olacak ama’ dedi. Olur dedik. Sonra olay aramızda böyle bir ödül, iddia gibi kaldı.

Seçim akşamı biz bütün Türkiye’den sonuç alıyoruz. Gökhan Başkanım Kilis’i aldık diye haberi verdikten hemen sonra altın sandıklara bakmak istiyoruz. Herkes altın sandıkları yani o ille ilgili en hızlı sonucu verecek sandıklara bakarken ben de sayın başkanımı aradım. Dedim ki ‘başkanım altın sandıkları biraz hızlı girer miyiz, Denizli’den gelen haberler iyi. İyi, iyi alıyoruz Denizli’yi dedi. Aman dedim gevşemeyelim, sandıkları girelim. Tamam mı başkanım, ‘tamam’ dedi. Tam kapatıyorum. ‘Başkanım benim de bir talebim olabilir mi’ dedi. Ben de tamam, nedir talebin dedim. ‘Benim motor 300 cc. olabilir mi’ dedi. Öyle olunca helali hoş olsun, araştırdık. İstediği marka, model ve renk Sivas’ta varmış. Sivas’tan bulundu, getirildi, kendisine teslim edildi. Ücretini Manisa İş Bankası Şubesi’nden yatırdık. Ankara'dan yatınca 'partiden mi aldırdı' derler. O hediyeyi takdim etmek üzere buradayız.

Belediyeye motorla geçtiler

Konuşmasının ardından Özel, motorun anahtarını CHP Denizli İl Başkanı Ali Osman Horzum’a teslim etti. Özel, daha sonra İl Başkanı Horzum'un idaresindeki kırmızı motorla Denizli Büyükşehir Belediyesi'ne geçti.

“Atatürk'ün partisini birinci parti yapmanın sorumluluğunu taşıyoruz”

Özel, daha sonar Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu ile basına kapalı görüştü, ardından 15 Temmuz Delikliçınar Şehitler Meydanı'nda parti otobüsünün üzerinden vatandaşlara seslendi.

Denizli'de kendilerine destek verenlere teşekkür eden Özel, kentte 15 ilçenin CHP'li isimler tarafından yönetildiğini belirtti.

Özel, CHP'nin yönettiği belediyelerde Atatürk'ün sözündeki gibi "çiftçinin milletin efendisi olacağını" vurgulayarak, şunları kaydetti:

Seçimle bir büyük zafer kazanmadık. Bunu bir zafer olarak görmüyorum, bu seçim sonuçlarını bir görev, bir vazife ve millet adına bir fırsat olarak görüyorum. Bu seçim bizim, sevinmenin, mutlu olmanın, birbirini tebrik etmenin yanında sorumluluğu hatırlamanın, kimseyi üzmemenin, dışlamamanın, öteki hissettirmemenin sorumluluğunu sırtımıza aldığımız seçimdir. Cumhuriyet'in ikinci yüzyılında yapılacak ilk genel seçimlerde milletin, halkın iktidarını kurup, Atatürk'ün partisini birinci parti yapmanın sorumluluğunu taşıyoruz.

“Yeter artık, düşün milletin yakasından”

İş yeri sahiplerinin yurt dışına çıkışta yaşadığı vize sorunlarının, fuarlara gitmeyi, yeni anlaşmalar ve pazarlar bulmayı zorlaştırdığını dile getiren Özel, "Bunun için hem iş dünyasının hem Denizli'nin vize sorununu, geçtiğimiz günlerde görüştüğümüz Alman Cumhurbaşkanı Steinmeier'e aktardım. Kendisi, elinden geleni yapacağını, Türkiye'nin öğrencisiyle, hastasıyla, iş adamıyla, sanatçısıyla, kamyoncusu, tırcısıyla yaşadığı bu büyük zulme çare arayacakları sözünü verdiler" ifadelerini kullandı.

Özel, enflasyon muhasebesiyle finansal tabloların güncellenmesinin ardından yeni vergilerin çıkmaması gerektiğini belirterek, "Çok sayıda şirket, iflasın, konkordatonun eşiğindedir. İş bilmezler, size sesleniyoruz, yeter artık, düşün milletin yakasından" dedi.

Vatandaşlara güç veren, onlardan güç alan, müzakere de mücadele de eden, dinamik, sonuç alan bir siyaset için yola çıktıklarını anlatan Özel, "Bu ülkeyi seviyoruz, sizleri seviyoruz. Beni seven arkamdan gelsin" diye konuştu.

Özel, daha sonra Pamukkale ve Merkezefendi belediyelerini ziyaret etti.  Alaşehir Cumhuriyet ve Demokrasi Meydanı'nda vatandaşlara hitap eden Özel, Alaşehir'de her kesimden oy alarak yerel seçimleri kazandıklarını belirtti. Özel, yerel seçimlerdeki sonuçların kendilerini şımartmayacağını dile getirerek, Türkiye Cumhuriyeti'nin tarihini yeniden yazma fırsatını yakaladıklarını söyledi.

Yerel seçimlerde elde ettikleri başarıyı genel seçimlere taşıyacaklarını ifade eden Özel, "Bu haritada gördüğünüz kırmızı yerler yetmez. Bütün Türkiye'yi kırmızıya boyayarak, ortasına ay yıldızlı al bayrağı koyarak Türkiye'nin yüzünü güldürmeye, Atatürk'ün partisini iktidar yapmaya geldik. Birileri kavga etmek istiyor, etmeyeceğiz. Birileri laf dalaşı istiyor, birileri gündem saptırmak istiyor. Bu oyuna düşmeyeceğiz." diye konuştu.

Özel, toplumun her kesimi için mücadele edeceğini vurgulayarak, "vatandaşın gündeminde olmayan hiçbir gündemle meşgul olmadıklarını" belirtti.

Özel, meydanda, doğumunun ardından kan uyuşmazlığı nedeniyle sıkıntı yaşayan ve kendisinin tedavisine destek olması nedeniyle "Özgür" adı verilen 9 yaşındaki Özgür Sarı ve ailesiyle görüştü.

CHP Genel Başkanı Özel, Alaşehir programı kapsamında belediyeyi de ziyaret etti.

"Herkesle müzakere ederim"

Alaşehir'in ardından Kula ilçesine geçen Özel, Yunus Emre Kent Meydanı'nda parti otobüsü üzerinden ilçe sakinlerine seslendi.

Özel, seçimde kendilerine destek verenlere teşekkür etti, partizanca yaklaşım göstermeden, herkesi kucaklayarak hizmet edeceklerini söyledi.

Türkiye'nin geleceği için herkesle müzakere edeceğini dile getiren Özel, şunları kaydetti:

Herkesle konuşurum, herkesle müzakere ederim ama sizin için mücadeleyi asla bırakmam. Çünkü bizden millet kavga istemiyor. Millet 'oturun, çalışın, tartışın ve derdime çare olun' diyor. Bu millet bize iktidar görevi verene kadar bu ülkede ana muhalefet partisiyiz. Ülke dışında, yurt dışında Türkiye'nin partisiyiz. Bu ülkenin çıkarları için sonuna kadar mücadele edeceğiz.

Özel, CHP'nin logosundaki altı oka aşık olduğunu, bunlardan "milliyetçilik" ilkesini kimseye bırakmayacağını belirterek, bunun üzerinden algı operasyonlarına teslim olmayacaklarını söyledi.

Özel, daha sonra Kula Belediyesini ziyaret etti.