ABD ile İran arasında 17 Haziran'da sağlanan ateşkes, karşılıklı saldırılarla sarsıldı. ABD, İran’daki askeri hedefleri vurduğunu açıklarken; İran da Kuveyt ve Bahreyn’deki ABD üslerini hedef aldığını duyurdu. Taraflar birbirini suçladı
ABD
ÇEVİRİ
Trump, Biden yönetiminden farklı bir tutum izliyor
İran basını: İran heyeti, Trump’ın tehdit içerikli açıklamalarının ardından ABD ile görüşmelerin sürdürüldüğü toplantı alanını terk etti